torsdag 9 april 2015

Linas veggokasse

jag och Marcus har kört linas veggokasse denna vecka. För att både få inspiration och för att få maten hem. Har vart supergott och supersmidigt så tror vi kommer fortsätts med de. Eftersom jag inte är en köttmänniska så passar de super med veggokassen.
Träning i tisdags och idag. + 1 timmes PW ned Becca. Känner att jag blir mer och mer taggad på att börja mitt hälsosamma liv. Har undvikit godis sen i söndags och laddat ned lifesum där jag ser hur mycket jag får i mig och hur mycket jsg förbränner på ett ungefär på dagarna. Kanon!

Mila ör super på träningspassen, ligger och ör glad i en hel timme mesans jag sliter arselt av mig. Idag har hon även kunnat ligga i vagnen under hela PW och även på vägen hem. Helt fantastiskt.

Igår åkte jag över till Robee och vlev bjuden på lunch en sen vlev det 2 timmes promenad. Superskönt! Sen var syrran och Simon över med Winston och Åt middag hos oss. Mysigt med spontana middagar.

Känns som att dagarna rullar på rätt bra med sköna aktiviteter. Träning, barn, vänner och hälsosamma middagar. Skall försöka hålla de här nu även fast man inte sover många timmar på natten.

Nu är de lite minouhäng i parken och sen hem och laga pannkakor till Minou.

hängde lite på balkongen med denna lilla korv

gick och matade ankorna en snabbis efter dagis

mys med dessa två <3


när sötsuget är  i farten

skrattfisen 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar