fredag 17 april 2015

BVC

Igår var jag på BVC med Mila för att ta vaccin, väga och mäta.
Hon vägde 7150g och var 66 cm lång, hon låg precis på "normal" kurvan på vikt och längd och ett litet snäpp över med huvudetmåttet.
Vaccinet gjorde ont och hon skrek en liten stund men slutade när barnmorskan blåste såpbubblor :)
Innan BVC var jag på strong mamapass och efter var jag på PW med Becca och Leon.

Dagarna som har gått har jag tränat och lekt med Calle och Wille, Carro och Louie och Becca och Leon. Självklart har jag träffat min mamma och pappa också. tror det aldrig går mer än en vecka utan att jag träffar dom. älskar att hänga där ute, bli lite ompysslad och få hjälp med barnen.
Mila äter lite smakpotioner som går bättre och bättre. men ofta kvällningar och rysningar.

Denna vecka hade vi inte Linas matkasse men vi åt riktigt nyttigt ändå. Min Marcus e superduktig på att laga mat, nu på söndag kommer kassen igen!

Nu i helgen är vi bjudna på middag gos thomas och carro som har lilla Louie.
Sen bli det lunch med wille, våran gamla rhodosvän. och ikväll träffas vi antingen amanda och calle eller åker ut till mamma och pappa.
Minou och jag har bara bråktat 1 gång på 1 vecka nu. hoppas att de fortsätter bli bättre.




parkhäng med Wille och Elwib och Minou


jag och Minou <3

Mila ute på ekerö 5 mån

världens bästa

jag och korven

träning och PW med carro

fika med Mila innan natta kom på besök 
 b
hålla och äta själv


tröttmössa 1
tröttmnössa 2


Marcus och Mila<3




häng med Leon 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar