onsdag 25 mars 2015

Hemma från dagis i 1 veckan

Nu har Minou vart hemma från dagis i en vecka.
Började feber som blev ögonhinninflamation, sen sedan blev det blåsor i hela munnen och sedan avrundar vi med hosta och snor.
Jag är så trött!
Marcus har kommit hem och lagat mat efter jobbet och i söndags kom han hem med en kokosnöt som jag hade cravings på i Thailand, blev så glad:D

Igår fick jag en kväll utan barn och åt en middag på björk med syster och mamma! Kunde dock inte koppla av helt, då Marcus var hemma med en skrikig Mila och en sjuk Minou när Marcus själv inte är helt frisk. Men när jag kom hem sov hela familjen.

i morgon blir det första passet på sats med Mila. Strong mama kl 10. får se hur de går.


En sväng förbi Ikea


kärlek

mmmm kycklingburgare ala Marcus

<3

Minou har ritat mig och henne med prinsesskronor ;D

vissa kan få henne att somna

Mila

rolig lunchdejt 

bästa platsen

Middag med mamma och syster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar