fredag 10 augusti 2012

Sommarens slut

Nu var det ett tag sen igen..
Jag har vart i spanien och firat min mamma som fyllt 50. Har också firat min syster som fyllt 25.
lite snabb uppdatering.
Minou väger nu 6420 g och firade 6 månader i går :). hon är 65,4 cm lång och har lärt sig sitta. Hon håller på att lära sig krypa men kryper bakåt istället för framåt. Hon har redan varit utomland 2 gånger, en gång i paris och en gång i spanien. Hon är världens finaste lilla tjej, som inte har så mycket hår och är nästan alltid glad men är lite mammig. Hon hatar ersättning och välling så har börjat med gröt. Men ammar fortfarande. Håller dock på att slutar och har börjat med lite puréer, gröt och kex. Inga tänder än men tuggar på allt så lär väl komma snart :) Älskar min lilla tös obeskrivligt mycket.
Själv har jag tappat alla mina mammakilon och är nere på 51 kg :), jag har vart super mycket hos min mamma och pappa på ekerö. Har vart så skönt att vara ut på landet nu när det var varit "sommar", fick ångest när jag kom hem till lägenheten. Måste flytta nu!!

Kan stå själv, om man håller pappas ben :D

liten nakenfis lär sig kräla

hello sweetie

hej jag har blåa ögon

från fet till smal

ata middag med älsklingarna på jungfrusund

Minou får smaka bröd

som dom fijnste

är kul att vara hos pappa 

glasögonorm :D

Så har jag fått smaka på Nattas yoggi :D

mys i kungsan med massa vänner :)

älskar dom fina tofflorna fårn kom och Quentin :D

busunge

Gudmor <3

min lilla sömntuta ska till Spanien

På planet sov vi mest och när vi var vakna var vi super snälla

Underbara San Sebastian

Systeryster och jag 

puusss

mamma 50 år :D

mormor på promenad med lillafamiljen  M

Coolingarna :D

fina fina Simon och Sofie

Värdens bästa pappa <3

mongo 1 och mongo 2

VÄRLDENS FINASTE <3

snygga Simon och Miffo Madde

minou älskar sin mormor

lånar pappas hörlurar

mormor trött efter en tuff resa :P

Chillar i Spanien



Hej då Spanien Hej Sverige

Kollat på bilden från fina tider. Jag <3 Sofie

kommer alltid att älska min lilla Minou

Fika med Elwin och Amanda :)

Söta fina Elwin som fått 2 tänder och massa hår :D

Hej , jag är söt och har världens blåaste ögon :D

hålla händerna <3



2 kommentarer:

  1. hur gick du ner dina mammakilon?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej:)
      Helt ärligt så har jag inte ansträngt mig så mycket. Jag tappade mycket pga amningen. Sen har jag inte ätit lika mycket choklad som jag brukar :p Jag började gå jättemycket, jag gick överallt, istället för att ta tunnelbanan eller bilen gick jag. Nu har jag blivit lite latare och håller på att sluta amma så nu tänkte jag sätta igång att träna så det håller i sig :) Ut och gå PW och ät sunt. Det fungerade jättebra för mig.
      Stort lycka till, ha tålamod :)

      Radera