onsdag 29 augusti 2012

Höst

Nu börjar det bli höst, kallt och skit väder!!
Minou vaknar varje timme på natten, så får ingen sömn. Kan vara för att jag håller på att sluta amma och att hon har fått två små tänder, Jag ber att det blir bättre snart, är ju en levande zombie på dagarna.
Det har hänt annu mer med Minou. Hon har börjat ställa sig upp mot saker, men är vääääldigt ostabil, så ramlar kort där efter. Hon har börjat krypa lite fråmåt ( inte bara bakåt) och hon har börjat prata en massa.

I helgen var vi och hälsade på Marcus släkt. Hans ena syster har fått en till liten flicka. Oj, oj, oj va liten. Jag tycker Minou fortfarande är liten. Men hon var hälften av Minou. Super söt och super mysigt att få snosa på en liten nyfödd och super kul att få träffa Marcus familj.

Jag och Minou har annars tagit det ganska lugnt. Om en vecka åker jag till London och ska vara ifrån Minou från tos- sön. Jag tror jag kommer dö av längtan, har aldrig varit ifrån Minou mer än några timmar. Men är väl nyttigt att vara ifrån henne, eller nått.


Planerar inför London

Majskrokar gick hem 


Undra vem Minou fick den tröjan av :P

Världens gladaste tjej

Fast än jag inte får sova kan inte inte vara arg när jag vaknar upp till de här

förvånad liten dam

Den finaste i världen

På ekerö har vi det super

Vi har hälsat på Robee och lekt med kissekatten

Så fick vi fina kläder av Michelle

<3

Min lilla sömntuta på väg till pappas jobb

Minous mamma har kul :P

Minous första teckning

Mionu <3 sin mamma

det var inte jag som tog sänder och åt upp dina tidningar

Det är kul att äta :D

Det blev skit gott. mmmm

På pappas jobb igen

Hej då Stockholm, Hej Värmland

Lilla Lily, 1 dag gammal

Full rulle hos stackars Sara som nyss fick bebis.

Även om det bara var 6 månadet sedan man höll en nyfödd, var det ovant

Min älskade Marcus tyckte också att det var super mysigt.

Man var tvungen att underhålla dom andra barnen också medans man gosade

Minous nya kusin Lily <3

lilla Linn hälsade vi också på, en till kusinvitamin 

Vi övar för fullt fortfarande med välling. går sådär

JAG ÄLSKAR DIG!!

Min lilla docka har fått lite hår ser der ut som på bilden :D

tröttmössa

Världens gladaste bebis har lärt sig att sätta sig upp efter krypläge:D

'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar