torsdag 29 mars 2012

Heldag på Ekerö

I dag har vi haft en heldag på Ekerö. Vi hälsade på Nathalie och hennes söta döttrar och åt scones och myste :). Sen begav vi oss till min mamma och åt middag, Marcus kom också dit och åt.
I morgon ska vi till BVC.. känns som det var jätte länge sen vi var där. Förra gången vägde Minou 3900 g och var 53,7 cm lång.. ska bli spännande att se hur mycket hon väger nu.. hon har ju blivit en riktigt lite knubbis.
I helgen blir det mys med mamma, min syster och Natta.. Marcus ska till sin hemort och fiska. Så vi får försöka hitta andra vi kan mysa med :)

Mys med vin och ost i gårkväll med mina älsklingar

På väg till ön

Nattas minsting e lite ledsen

Sötnöten Nicole

och sötnöten Nellie

Sen sov Minou i i 10 min hos mormor

Sen vaggade världens bästa mormor sitt barnbarn
så jag kunde vila lite :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar