onsdag 28 mars 2012

En trevligare onsdag

I dag åkte jag och Minou in till söder och mötte upp Amanda och Elwin på en lunch. Så mysigt att träffa dom. Är kul att Minou har en kompis i sin ålder och jag har en i min.
Sen gick vi och köpte en bröstpump till mig för att jag ska kunna pumpa ut lite mjölk. Så Marcus kan ta henne någon kväll och jag kan gå ut och dricka ett glas vin med mina vänner :) Vi provade pumpen och kollade om hon ville ta flaska när vi kom hem och både pumpen och flaskan funkade bra. Wiiie!!

I morgon beger vi oss ut till Ekerö för att mysa med Wiking och hennes goding, sen åka en sväng förbi min mamma:D

tröttfisen, innan lunchdejten

Dax att  träffa våra vänner

Amanda mysen med Minou

Arga Minou och godingen Elwin

Gääääsp!!

Snyggingarna

sötnosarna











Marcus matar Minou,
gick så bra så <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar